576 510 074, Po-pá 8:00-15:00

0

Oblíbené produkty:

0
Košík

0

0,00 

Nakupte ještě za {0} bez DPH a získáte {1} ZDARMA!
Menu

Časté dotazy

Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy. Pokud nenajdete vhodnou odpověď na Váš dotaz, neváhejte kontaktovat zákaznické oddělení.



Jak objednat zboží na e-shopu?

Z naší široké nabídky kartonů a obalového materiálu si vyberte potřebné zboží. Na detailu zboží do připravené kolonky vepište požadované množství a přes tlačítko „Do košíku“ vložíte zboží do košíku. Následně máte možnost dále pokračovat v nákupu nebo přejít přímo do košíku k potvrzení objednávky a k její platbě.


V prvním kroku košíku je zobrazeno Vámi vybrané zboží, jeho počet, cena za jednotlivé položky a celková cena košíku (cena je uvedena jak bez DPH, tak s DPH). V tomto kroku košíku můžete také uplatnit slevový kupón. V případě jeho uplatnění se sleva odečte. Můžete zde zároveň vidět sumu, kterou jste ušetřili díky cenovým akcím, množstevnímu nákupu, zařazením do Slevového programu nebo uplatněním slevového kupónu.


Přes tlačítko „Doprava a platba“ se dostanete k výběru způsobu dopravy a způsobu platby. Na výběr máte z několika možností, takže můžete vybrat pro Vás nejvhodnější variantu.


Dalším krokem košíku jsou „Dodací údaje“, kde vyplníte údaje potřebné pro správné doručení Vaší objednávky. Zde také dáváte souhlas s obchodními podmínkami prodejce.


Následujícím posledním krokem nákupního košíku je „Souhrn“, kde naleznete rekapitulaci objednávky – vybrané zboží, vybraný způsob platby a dopravy, fakturační a dodací údaje a hodnotu objednávky. Stisknutím tlačítka „ODESLAT OBJEDNÁVKU s poviností platby“ objednávku potvrdíte a odešlete ke zpracování.


Potvrzení o správně odeslané objednávce, včetně kompletního shrnutí objednávky, obdržíte na email uvedený v objednávce.



Lze nakoupit od 1 ks?

Ano, většina položek na e-shopu lze nakoupit od 1 ks. Některé položky lze objednat pouze po určitém množství, které je závislé na množství v balení. Položky označené příznakem „paletový odběr“ lze objednat pouze od určitého množství.



Je všechno nabízené zboží skladem?

Většinu zboží máme skladem. Zboží, kde na detailu produktu svítí „Skladem“, máme fyzicky ve vlastním nebo externím skladu. Zboží, u kterého svítí dostupnost „Není skladem“ a zároveň je dán termín expedice, dokážeme vyrobit do termínu uvedené expedice. Zboží s uvedenou dostupností „Na dotaz“ v tuto chvíli není skladem, protože je dodáváno od externích výrobců a termín jeho naskladnění Vám sdělí na zákaznickém oddělení na telefonu 576 510 074 nebo na emailu info@paketo.cz.


Pokud Vámi objednané množství zboží není na skladě v dostatečném množství, budete o této skutečnosti ihned informováni.



Mohu objednat zboží bez registrace?

Ano, na našem e-shopu Paketo.cz lze objednat i bez registrace.



Je možné osobní odběr objednávky?

Ano, osobní vyzvednutí objednávky je možné v expedičním skladu na adrese:


Paketo group, s.r.o. – expediční sklad

Bobrky 2158

75501 Vsetín

 

Osobní odběr zboží v expedičním skladu je možný až po odeslání objednávky na e-shopu. Vyčkejte na email s informací, že je zboží ve skladu přichystáno k odběru.

 

V případě, že objednáváte zboží označené příznakem „Zvýšené přepravní náklady“ a součástí objednávky je také přirážka za nadrozměrné zboží, tato přirážka Vám bude v případě osobního odběru po zpracování objednávky odečtena.


 

Jak uplatnit slevový kupón?

Slevový kupón uplatníte v 1. kroku košíku, kde pod souhrnem vloženého zboží je kolonka pro vložení slevového kupónu. Pro uplatnění kupónu musíte stisknout tlačítko „Odeslat“.



Jaké výhody mi přinese registrace na e-shopu?

  • Předem vyplněné dodací údaje – při opakovaných objednávkách již nemusíte vyplňovat dodací údaje v košíku. Ušetří Vám to čas při vyplňování objednávky.
  • Stav objednávky a historie nakupování – při přihlášení do svého účtu na e-shopu Paketo.cz máte v přehledu objednávek možnost vidět předešlé objednávky, a také v jakém stavu zpracování se nachází aktuálně odeslaná objednávka.  
  • Možnost opakovat objednávku – pokud pravidelně objednáváte stále stejný sortiment, můžete v přehledu objednávek ve svém účtu jednoduše přes tlačítko „opakovat“ zopakovat jakoukoliv minulou objednávku.
  • Úprava osobních i dodacích údajů – ve svém účtu můžete také jednoduše změnit osobní a dodací údaje, aniž byste museli volat na zákaznické oddělení.  
  • Možnost využití Slevového programu – díky registraci a pravidelnému nakupování na e-shopu Paketo.cz jste součástí Slevového programu a můžete získat až 10% slevu na každou objednávku. Více o Slevovém programu naleznete zde.



Zapomněl/a jsem heslo ke svému účtu, jak je můžu znova obnovit?

Zapomenuté heslo jednoduše obnovíte v části pro přihlášení, kde pod kolonkou „Heslo“ naleznete odkaz „Zapomněli jste heslo?“. Po stisknutí tohoto odkazu vyplňte svůj email, který máte v e-shopu zaregistrovaný. Na tento email následně přijde odkaz pro vygenerování nového hesla.



V jakém stavu posíláte kartonové zboží?

Kartonové zboží zasíláme v rozloženém stavu. Takto lze zaslat daleko více zboží v jednom balíku, a šetříme tím Vaše náklady na dopravu. Zasílání zboží v rozloženém stavu také minimalizuje poškození zásilky.


Kartonové zboží se ve většině případů jednoduše skládá. V případě složitější konstrukce můžete využít 3D návodů, které naleznete zde.



Jak se můžu zařadit do Slevového programu a jaké jsou jeho výhody?

Členem Slevového programu se stanete, pokud se zaregistrujete v e-shopu Paketo.cz a budete pravidelně na tomto e-shopu pod svou registrací nakupovat. Pokud splníte požadované podmínky, můžete získat slevu až do výše 10 % na téměř veškerý sortiment z e-shopu.


Více o principu a podmínkách Slevovém programu naleznete zde.



Lze využít množstevní slevu?

Ano, téměř u veškerého zboží je možnost nákupu za výhodnější ceny díky nákupu položek ve větším množství s množstevní slevou. Na detailu každého zboží, si tuto možnost ověříte v přehledné tabulce. Takto lze nakoupit zboží s množstevní slevou ve výši až 40 %.



Jak postupovat když zásilka dorazí poškozená a při reklamaci?

Pokud je již na první pohled, při předávání dopravcem, zásilka poškozená, máte právo zásilku nepřevzít z důvodu poškození zásilky. Pokud zjistíte až při vybalení, že je zásilka poškozena, prosím nafoťte poškozenou zásilku a společně se specifikací (číslo objednávky, druh poškozeného zboží, počet poškozeného zboží, apod.) zašlete na email info@paketo.cz. Zákaznické oddělení Vás pak bude informovat o dalším postupu.



Kdy obdržím objednané zboží?

Pokud je zboží skladem, expedujeme nejpozději druhý den od objednání zboží. V případě, že se jedná o velkoobjemovou objednávku, která se dodává na paletě, může se expedice o den pozdržet.


Pokud je nedostatečná skladová zásoba objednaného zboží, po domluvě se zákaznickým oddělení, je možnost dodávky i nekompletní objednávky. Chybějící zboží je pak dodáno ihned po naskladnění.



Jaké rozměry jsou udávány v názvu kartonových krabic a obalů?

V názvu kartonový krabic a obalů jsou ve většině případů uváděny vnitřní rozměry krabic. Údaje o vnějších rozměrech naleznete na detailu zboží v části „Rozměry“.



Jak najít krabici, která by rozměrově odpovídala mým požadavkům?

Pokud znáte přesné rozměry zboží, které potřebujete zabalit, nebo hledáte určitý rozměr krabice, využijete tabulky „Výběr krabic podle rozměrů“, která je zobrazena na úvodní stránce e-shopu (nalevo od reklamních bannerů). Rozměry zadávejte v milimetrech. Následně se Vám vyfiltrují možné varianty vhodných krabic a obalů.


Vyhledávácí tabulku naleznete i v jednotlivých kategoriích zaměřených na krabice a obaly.



Je možná zakázková výroba nebo výroba na míru s potiskem?

Ano, pokud Vám nevyhovují nabízené rozměry krabic na e-shopu Paketo.cz, případně potřebujete krabici potisknout, můžete využít zakázkové výroby.

 

Svou poptávku zašlete na email info@paketo.one. V emailu uveďte:

- počet kusů,

- vnitřní rozměry krabice v mm,

- typ krabice (můžete využít označení z katalogu FEFCO, případně ukázkový obrázek),

- v případě potisku i barevnost, rozsah potisku, případně ukázku grafiky.

 

Pro inspiraci můžete využít ukázky realizací zakázkové výroby na www.paketo.one.



Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, neváhejte kontaktovat zákaznické oddělení prostřednictvím emailu info@paketo.cz nebo telefonicky na 576 510 074.

 

Heureka Paketo.cz na Firmy.cz Ceska kavlita Platebni brana Asociace pro elektronickou komerci Shoptet partner

576 510 074 Po-pá 8:00-15:00

Dolní Jasenka 279
75501 Vsetín

Akce a novinky e-mailemSleva 10 % na první nákup při odběru novinek.

Editace, odhlášení

Copyright © 2022 Paketo group s.r.o. , Všechna práva vyhrazena.